jueves, 1 de octubre de 2009


Els Retocs de la meva Foto


Dimensions en píxels:400x311 / Dimensions en Kb:20,0


Aquesta és la meva imatge retocada, m'agradaria haver pogut arribar més enllà però ens haurem de conformar amb això, ja que els meus coneixements amb aquests programes són bastant escassos.


Per arribar fins aquí el que he fet ha sigut, en la opció "Filtres", dins de la subopció de Detectar bordes he optat per posar Artista, després en la subopció Luces y sombras he posat Destello con degradado i per últim, a la subopció Mapa m'ha fet gràcia això de les Baldosas pequeñas.


Per acabar del tot el que he fet a sigut a la opció "Imagen" he escalat la imatge en les mides mostrades a peu de foto, després al'hora de guardarla la he reduit fins arribar als 20 Kb i aquí la teniu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario